BE A MERMAID

..in an ocean full of fish.

Gjett hvem som har snoket seg gjennom hele klesskapet til Mona da! Jeg elsker å gå gjennom andre sine klær, det er så gøy å kunne sette sammen helt nye antrekk og ikke minst se hva andre har for noe av klær! Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som går lei av sine egne klær? Mona har jo så innmari mye fine klær i tillegg og det passer jo perfekt at vi har samme størrelse i tillegg! Jeg skulle ønske vi delte klesskap haha. Da hadde det vært så mye lettere å finne noe å ha på seg. Alt jeg har på meg på bildene under fant jeg faktisk i skapet (eller klesskapene for å være helt nøyaktig hehe) til Mona. Sjekk de buksene da, de er sååå stilige.

Dette døgnet har gått alt for fort. I går kveld så vi på “Jul i blåfjell” før vi la oss og barndomsminnene strømmet på. Det er utrolig trist at ingen av de gamle julekalenderne ligger ute på nett lenger. Jeg forstår jo de kanskje ønsker en litt mer oppdatert julekalender på TV som passer dagens barn bedre, men de kunne jo hatt det på nett i det minste. Dette her er vel faktisk fjerde gang eller noe på flere år hvor jeg har klart å sove borte. Jeg vet det kanskje høres rart ut å si i en alder av 22 år. Vanligvis har jeg endt med å dra hjem på kvelden når jeg skal sove hos andre. Da jeg var liten hadde jeg aldri problemer med å sove borte, men de siste årene har det vært vanskelig pga psyken. Så jeg var ganske så stolt som klarte å sove over hehe! Nå skal jeg bare pakke sammen det siste og så bærer det hjem til Larvik. Dere hører fra meg senere i kveld:)

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg