BEDTIME THOUGHTS #3

💭Jeg føler meg så fæl nå siden jeg er så himla oppblåst, det gjør de vonde følelsene mye verre

💭Hvem er jeg, sånn egentlig?

💭Lurer på hvem som går ut av skal vi danse i morgen

💭Herlighet, den nye saften med smak av appelsin og mango var helt fantastisk god!!

💭 Håper jeg skjønner hele strikkeoppskriften til det jeg strikker nå slik at jeg klarer å strikke ferdig på egenhånd

💭Det blir hyggelig i bryllup i morgen og jeg gleder meg til å se Caroline igjen!

💭Lurer på om jeg noen sinne kommer meg helt ut av denne drittsykdommen…

💭Jeg craver lakris helt sinnsykt nå, lakris er noe av det aller beste jeg vet

💭Håper jeg snart får en bulimifri dag, jeg er så sliten av å holde på slik jeg gjør hver eneste dag

💭Gleeeeeder meg til jul! Julemusikk, kakebaking, julebrus, julefilmer… jeg liker jul veldig godt!

💭Andreas og Molly er såååå søte sammen haha.

💭Jeg har så himla lyst til å reise og drømmer meg stadig bort til varmere strøk

 

 

Hva tenker du på i kveld?

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Jeg tenker på flotte deg, Elise Amanda,le og – er veldig glad for at akkurat DU står på listen til Venstre, og skal være med og gjøre Larvik til et bedre sted å være de neste fire årene 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg