BEDTIME THOUGHTS #2

💭Jeg lurer så på hvem alle dere som leser bloggen min er og hvorfor dere leser akkurat min blogg

💭Kjenner at jeg gruer meg litt til tirsdag når jeg skal ut for å kjøpe bukser, men det er nødvendig

💭Det er rart og vondt å legge seg hver kveld uten kjæresten min og kattene

💭Lurer på når jeg skal legge vekk bamsen min hehe… den har jo vært fast følgesvenn så lenge jeg kan huske

💭Det var godt jeg klippet panneluggen min, veldig greit at den ikke går ned i øynene mine nå

💭En gang i livet mitt vil jeg møte en capybara, de er så stilige

💭Det er så rart at tigere er store katter og så like mine, samtidig som de er farlige

💭Lurer på hvordan katter egentlig drømmer og hva de drømmer om

💭Når vi får kjøpt oss hus etterhvert har jeg skikkelig lyst på en koselig peis i stua

💭Kanskje jeg skal begynne å lese Harry Potter bøkene igjen, de kan jo aldri bli lest for mange ganger

💭Jeg savner dansingen så mye at det gjør vondt

💭Jeg ble så glad i stad da jeg fikk melding av venninna mi om at hun og ei til venninne besøker meg i påska

💭Håper det er flere teposer igjen med solbærsmak eller eple og kanel

💭Jeg må finne ut av hvilke bilder jeg skal ta i morgen og hva jeg skal ha på meg

💭Allerede nå ser jeg frem til morgendagens gåtur, det er så godt å få luftet hodet mitt litt og bevegd seg

💭Jeg lurer så på hvem jeg er som frisk, tenk om jeg er et helt annet menneske?

💭Det er så rart at noe så irrasjonelt kan ta over hele livet mitt slik det har gjort, det er så rart å være syk

💭Jeg håper jeg sovner relativt tidlig i kveld egentlig

Hva tenker du på i kveld?

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Eg har jo blitt frisk frå anoreksi,men ja du vil nok oppleve å bli glad,harmonisk og få andre verdiar som er viktigare, og bli trygg på deg sjølve og din eigen kropp, i tillegg kan det kome tankar kvifor man kasta vekk så mange år på sf’en når livet som frisk er så bra?:-))) Det anbefales så vanvittig👍👍 Men igjen sånn det er for meg er ikkje nødvendigvis sånn det blir for deg 😉 men anbefaler det iallefall👍 Men det kreve jobb og kjemping💚🌻

    2. Jeg måtte google capybara – aldri hørt om før! Fra bildene ser det ut som en merkelig skapning 🙂

      Jeg tenker som frodith skriver over at du kommer fortsatt til å være deg, men forhåpentligvis både gladere og friere. Jeg har akkurat begynt å lese bloggen din, så jeg vet ikke så mye om spiseforstyrrelsen din eller hvor mye tid og krefter den tar/har tatt… men kanskje friheten fra den vil gi deg mye mer overskudd – og mye mer tid – som vil gi plass til mer av deg, mer av tingene du er interessert i og opptatt av? Jeg håper det blir en god og spennende oppdagelsesreise.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg