BEDTIME THOUGHTS #5

💭Klarer jeg å holde ut denne vektoppgangen uten å feige ut..?

💭Jeg lurer på hvor lang tid jeg kommer til å bruke på den lilla genseren jeg strikker

💭Håper så inderlig at julaften blir en bulimifri dag, det hadde betydd så mye

💭Jeg savner Andreas så voldsomt mye, det skal bli sååå godt å se han igjen!

💭Lurer så på hva andre tenker om meg, sånn egentlig

💭Håper jeg rekker å få kjøpt de siste julegavene, herlighet så stressa jeg begynner å bli

💭Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha smøreost eller vegetarpostei til frokost i morgen

💭Gah, den vasken her irriterer meg grønn, vannet varer jo bare noen få sekunder når man trykker på knappen

💭Wow, det er fire dager til julaften, hvor ble tiden av?

💭Denne desembermåneden her har egentlig vært skikkelig shit

💭Jeg må huske å bestille mere garn til den rosa genseren

💭Jeg er så redd for all vektoppgangen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg… men jeg vet at jeg må gjennom det for å bli friskere

 

Hva tenker du på i kveld?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg