BEDTIME THOUGHTS

💭Jeg gleder meg veldig til jeg får besøk på lørdag

💭Lurer på om kattene savner meg

💭Det er så rart at vi kun får så få år her på jorden

💭Håper jeg orker å ordne meg litt i morgen og ikke bare subbe rundt i joggebukse

💭Burde vel huske å gå på do før jeg legger meg ned for å sove

💭Jeg må fortsette å lese i boken jeg leser før jeg glemmer hva jeg har lest til nå

💭I morgen skal jeg ta ansiktsmaske på kvelden

💭Jeg savner skikkelig å danse

💭Tenk at jeg alt har vært her i litt over tre uker, det har gått fort samtidig som det har gått sakte

💭Lurer på hvem alle dere som leser bloggen min er

💭Det er så uvant å ha denne kroppen jeg har nå, men jeg må vel lære meg å godta den og godta en enda større kropp

💭Jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til veiingen på fredag

💭Jeg begynner egentlig å bli ganske trøtt nå, men så stod jeg jo opp rundt klokken 05.30 i dag da…

💭Lurer på hva folk egentlig synes om meg og hva folk egentlig tenker om meg

💭Jeg blir så sint på mennesker som er slemme mot dyr og jeg forstår ikke hvordan noen klarer å være det

💭Det er så rart hvor mange tilfeldigheter i livet som påvirker en og gjør at man møter de menneskene man møter

💭Lurer på hva jeg skal blogge om neste uke, det må jeg få planlagt

💭Jeg savner kjæresten min og bestevenninna mi så mye

 

 

Hva tenker du på i kveld?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg