BEHANDLINGSUPDATE + MÅNEDENS ANTREKK DESEMBER

Heihei! I dag har jeg hatt et møte (om man kan kalle det for det) på spis hvor vi har snakket litt om hva jeg tenker og ønsker angående videre behandling og litt hva spis og andre instanser tenker. Jeg er heldig, for jeg har flere tilbud som står hvis jeg ønsker å benytte meg av de, jeg er bare litt usikker på hva som er hensiktsmessig. Egentlig er det litt rart å skrive heldig, for egentlig burde det vært en selvfølge, når jeg tenker meg om. Jeg er utrolig i tvil på hva jeg skal gjøre, det skal jeg ærlig innrømme. Det står ikke på ønsket om å bli bedre, men mer på hva som kan hjelpe og ikke hjelpe. Det er ganske frustrerende at mye behandling blir lagt opp til  pasienter med en ren anoreksidiagnose, når man selv sliter med både det og bulimi. Så vi får se hva som skjer videre, jeg vet ikke ennå selv.

Ellers har jeg ikke så mye å komme med. Det skjer liksom ikke så mye spesielt om dagen. Det ble noen antrekksbilder i desember da, så jeg bestemte meg for å ikke samle det opp sammen med en ny måned. De to øverste antrekkene er julebordantrekk og de to jeg selv likte best, men nå er jeg egentlig veldig glad i å pynte meg da hehe.

 

 

Hvilke antrekk likte dere best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Øverst til høyre + det med rutet skjørt 🙂 Og så var bildene med sølvkjolen kule, var noe med lyset eller noe som gjorde seg godt!

    2. Hei, Det du sier ovenfor: “Det er ganske frustrerende at mye behandling blir lagt opp til pasienter med en ren anoreksidiagnose, når man selv sliter med både det og bulimi.”……kan jeg skrive under på!!! Det er så lite i behandlingen; både på døgn og poliklinisk – som omfavner når man har begge deler samtidig. Jeg er noen år eldre enn deg, og det er synd å si at dette ikke har hatt fremskritt og blitt bedre i løpet av “en mannsalder”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg