BESØK FRA LARVIK + ANTREKK

God kveld dere! I dag har det vært en utrolig fin og god dag! Maten har gått bra til alle måltider i dag og det har heller ikke vært noe tull. I tillegg fikk jeg besøk av pappa og Beate i to timer, noe som var veldig hyggelig! Vi tuslet ned til kjøpesenteret og der var vi innom New Yorker. Både pappa og jeg fant noen nye klær, så det var veldig greit! Jeg fant en helt basic genser med blondekanter og en hettejakke som jeg kommer til å bruke mye fremover. Jeg føler meg så flink som faktisk har kjøpt klær i størrelse frisk i det siste, da dette har vært veldig vanskelig for meg før.

 

 

Ikke verdens heldigste bilde av meg, men det var så koselig at jeg måtte bare ta det med! På vei tilbake til avdelingen spurte jeg om vi kunne ta noen bilder fordi jeg kom på at vi faktisk ikke har et eneste ordentlig bilde av pappa og meg, med mindre man regner med barnebilder. Så det måtte jo gjøres noe med! Beate stilte som fotograf, så da ble det noen hyggelige bilder av pappa og meg + antrekksbilder av meg hehe. Så dagen i dag kort oppsummert: god, fin og latter.

 

 

 

Har du hatt en fin dag i dag?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg