BESØK, SOFIE OG BARRUNDE

God kveld! Det ble ikke noe blogging i går da jeg rett og slett glemte det helt bort. Det er ikke akkurat det som står i fokus når jeg er på ferie hehe. Dagen i går var ganske rolig og før middag i dag tok vi alle mann en tur bort til noen venner av besteforeldrene mine som leier en leilighet. Der satt vi litt før vi sammen tuslet bort for å spise middag. På veien til dem møtte vi på Sofie, en katt som noen eier. Den så dessverre litt syk ut i øynene og haltet, så jeg håper de tar den med til dyrlegen. En veldig søt katt iallfall!

Senere gikk Andreas, broren min og jeg fra bar til bar sammen med noen tyskere vi har blitt kjent med her nede. Vi var i seng først i halv tre-tiden så og var litt reduserte i dag tidlig hehe. Men det verste var at i går kveld før vi dro ut for å drikke skulle jeg ta på meg fundation. Det ville ikke komme ut av tuben, så jeg klemte til. Da sprakk tuben opp i andre siden og jeg fikk fundation over hele meg… veldig gøy.. Spesielt når man har på nytt skjørt og man ikke får av alt griset med sminkefjerner eller varmt vann med såpe. Jeg får bare håpe at det går av i vask!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg