BILDEDRYSS FRA BRYLLUPET VÅRT

Jeg advarte dere om at det blir en del innlegg om bryllup fremover og nå skal dere få se bilder fra selve dagen. Åh, jeg kan ikke tro hvor fin denne dagen ble! Fra hvor fint det var i hagen og hvor overrasket folk ble til vielsen og feiringen etterpå. Helena sang i vielsen og det gjorde det virkelig helt magisk! Faktisk så rakk vi å være til kirken til tiden og nøyaktig klokken 14.00 åpnet dørene seg og jeg kom gående med pappa i armen. Han rakk faktisk i mellomtiden å kjøre hjem for å få på seg dress, så den var ikke dårlig!

Men hei, her kommer en haug av bilder!


Her tar vi imot folk som trodde de skulle i bursdag hihi

 

 

 

 


Fine svigerinna mi!

 


Forloveren til Andreas og Andreas klare oppe ved alteret

 


Pappa som fulgte meg opp

 


Helena med musikkinnslaget Perfect av Ed Sheeran. Denne sangen ligger så nærme hjertet mitt nå.

 

 


Det første kysset som gift

 

 

På vei ut av kirken som nygifte

 


Oss med de fine forloverne våre

 

 


Heheh, begynte å gråte litt jeg

 


Da vi kom hjem etter å ha tatt bilder kom Benjamin løpende bort slik til Andreas haha

 


Vibeke og meg

 


Besse, mormor, Andreas og meg

 

 


Kakebordet. Altså, jeg har aldri laget etasjekake før og det var i tillegg philadelphiaglasur (kaka var glutenfri krydderkake), så jeg må nesten si meg fornøyd med den. Det var også muffins, cake pops og suksessterte. Sistenevnte hadde mormor laget.

 


Oppskjæring av kake

 


Og deretter satte festen skikkelig i gang.

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg