BILDENE FRA HELLAS SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Når man blogger tar man bilder, ganske mange bilder for å være ærlig. Dere får jo kun se de nøye utvalgte bildene, de som ble best og som jeg føler ble brukbare. Igjen sitter jeg med en haug med bilder som ikke er like heldige.. bilder dere ikke får se for vanligvis sletter jeg dem jo bare. Men nå tenkte jeg å dele noen av bildene fra Hellas som ikke kom på bloggen med dere. Jeg er faktisk ikke særlig fotogen, jeg har bare svært mange bilder å velge mellom til vanlig. De fleste bildene ser faktisk ut som noe av det under her.. Håper innlegget faller i smak og at jeg får dere til å le litt!

 

“Ææææ hahaha, bølgene dro meg inn mot land!”

 

Det blikket da..

 

Hahaha jeg falt nesten i bølgene

 

Huldra på tur i penkjole?

 

“Vent, jeg må fikse luggen min!”

 

*snu kameraet den veien Mona*

 

La meg bare strekke meg litt etter den blomsten her..æææ mister balansen!

 

 

Hva synes du om slike type innlegg og hvilket bilde likte du best haha?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. I mine øyne, er ‘bildene som ikke kom på bloggen’ -innleggene enten blandt de morsomste- eller blandt de kjedeligste jeg kommer over. – Og dette var definitivt i kategorien for de morsomste, først og fremst pga de treffende kommentarene. 😀
      Når det er sagt, er jeg ikke enig i at du ikke er fotogen, for det er du faktisk.. Fordi du begrunner denne ikke fotogen-greia med at det mange dårlige bilder mellom hvert brukbart, er du nok ikke klar over at selv anerkjente modeller har forbannet mange ubrukelige bilder mellom hvert brukbart! På en billedserie med f.eks 36 bilder, er shooten for svært så vellykket å regne om 5 av de er bra, mens det vanlige er 2-4. Det er faktisk en grunn til at det tas et gudjammerlig antall bilder på modellshooter.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg