BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Nå har jeg jo selvfølgelig klart å slette alle de verste bildene, men her får dere likevel et lite utdrag. Selv liker jeg veldig godt slike innlegg på andre sine blogger da det er gøy å se hva slags bilder som ligger bak de “perfekte” bildene man vanligvis poster. Jeg skal bli flinkere til å ta vare på de litt mindre heldige bildene slik at dere kan få se enda fler (og verre hehe) bilder nestegang det kommer et slikt innlegg!

Formen er forresten fremdeles ikke god og jeg har fått feber i tillegg, så på grunn av det har ikke bloggen helt blitt prioritert på noen dager nå. Beklager for det, men jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake! Helt stille blir det jo ikke fra meg.

Dette ble egentlig en litt tullete selfie, ikke så ille i grunn.

 

Hvordan drikke te, haha neida. Men jeg sitter som regel aldri på måter som regnes for normale.

 

Hahah herlighet, dette er vel det beste/verste, alt etter som! Her skulle jeg ta antrekksbilder, men mistet balansen. Resultatet ble da dette bildet.

 

En stk sliten Elise på doen på sykehuset.

 

Meg og Anniken i prøverommet da vi var i Sverige.

 

 

Ønsker dere flere slike innlegg?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg