BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Ikke alle bilder blir like bra, faktisk så blir det flere dårlige bilder enn gode. Vanligvis er det de gode bildene jeg poster, det er jo dem det er finest å se på. Igjen står jeg med mange bilder som går rett i søppelkurven, men denne gangen tenkte jeg å vise dere noen av de bildene før jeg sletter dem. Jeg er egentlig svært lite fotogen, visste dere det? Derfor er det veldig greit at det går an å ta ganske mange bilder og velge ut de beste hehe.

Jeg kan bli flinkere til å ta vare på noen slike bilder, for det kan jo kanskje være litt morsomt å se? Dessuten synes jeg det er viktig å poengtere at så og si alle (inkludert meg selv) velger å poste de bildene hvor de ser best ut på SoMe. Jeg tenker det egentlig ikke er så rart jeg, folk flest vil jo gi et best mulig inntrykk. Bare ikke glem at det ligger mye bak bilder og at ting nødvendigvis ikke ser like bra ut i virkeligheten eller at bildet som ble postet er 1 av 100 bilder som ble tatt.

 

 

 

 

 

Ønsker dere flere slike innlegg?

 

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Synes faktisk ikkje de var så ille 😉 Men ofte følar man sjøl det, at de er skikkelig ille 😉 Know that feeling!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg