BLACK ON BLACK

God kveld, kjære lesere! Dagens antrekk ble ikke spesielt fargerikt, kan man vel si. Svart er nok den fargen jeg kjøper flest klesplagg i, men jeg har blitt noe flinkere de siste to årene til å kjøpe klær i andre farger også altså. Det så dere jo forrige uke hvor jeg blant annet kjøpte noe i rødt og noe i rosa. Jeg skal også innrømme at denne varme genseren ble etterhvert byttet ut med en sølvglittrende gjennomsiktig tynn genser, for været i dag var ikke noe å klage på, for å si det sånn! Denne genseren ble det jo kokvarmt i etterhvert.

 

 

 


Jeg har i dag vært ute på tur uten personal og hvor jeg hadde med meg bankkortet mitt. Tidligere når jeg har vært ute har jeg enten vært uten bankkort på de to korte turene jeg får lov til å gå hver dag eller så har jeg hatt med meg personal. Hvor jeg var, hvem jeg var med og hvordan det gikk tenkte jeg å fortelle dere om i morgen. Det var iallfall veldig deilig (og litt skummelt) å kjenne på litt frihet og se noe annet enn sykehuset! Man bli jo smågal av å bare traske rundt i gangen her hehe, så det var deilig med en miljøforandring.

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Heia
      Må bare si at du virker som ei veldig reflektert og fantastisk jente. Begynte å lese bloggen din for et par uker siden, og siden da har jeg klikket meg inn hver dag for å se om du har postet noe nytt! Du skriver så utrolig bra, og klesstilen din er utrolig kul 🙂 Fortsett å stå på inne på RASP, du er sterk og klarer dette! God bedringklem fra Anette

    2. Begynte å lese bloggen din for en uke siden, og jeg synes du er så dyktig og reflektert! Du skriver virkelig så bra! Du virker som ei kjempe herlig jente og du har dritkul stil! Digger den! Masse god bedring fremover, jeg er veldig glad for at du får hjelp, og jeg kommer absolutt til å fortsette å lese bloggen din videre! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg