BLACK, WHITE AND ROSES

God dag dere! Så gøy at innlegget “du vet du er innlagt når…” som jeg postet i går ble så godt mottatt! Jeg synes det er så hyggelig når jeg treffer blink på hva dere liker å lese om. Alt hva jeg poster på bloggen er jo ting som jeg synes er interessant, spennende, morsomt eller viktig, men jeg vil jo gjerne at også dere skal like det! Hvis det er noen temaer som nettopp du vil lese om må du ikke være redd for å si ifra, for det kan godt hende at jeg kan skrive et innlegg om det. Bloggen min er jo en god blanding av antrekk (jeg interesserer meg jo veldig for klær og stil) og alvorlige/viktige temaer som spiseforstyrrelse, dyrevern, psykisk helse generelt, miljø ++. Det hender jo også at jeg titter innom med noen vegetariske oppskrifter, politikk,  litt bilder og tekst fra hverdagen min og hver søndag postes jo en film.

Dagens antrekk som dere ser her ble jeg veldig fornøyd med! Jeg føler at det er en uskreven regel at man ikke skal gå med hvite bukser på vinteren, men det bryr jeg meg helt ærlig ikke om. Hvis man liker noe, hvorfor skal man da droppe å kle seg i det basert på hva andre mener? Akkurat den har jeg aldri helt forstått og jeg har alltid kledd meg slik jeg ønsker. Som emo-perioden min for mange år siden.. da snakker vi kullsvart puffa hår, sløyfer, tyllskjørt, stripete hettegensere, svarte og røde rutete bukser og alt for mye eyeliner. Hadde vært gøy å prøve å lage en remake av det en gang!! Det morsomme er at jeg fremdeles er svak for slike klær og at jeg ofte faller tilbake til ting inspirert av det.

 

Hva synes du om dagens antrekk? Noen innspill til hva jeg skrev om over her?

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Du var veldig fin i den buksa <3 Jeg pleier vel ha hvit bukse sommer og vår, men har ikke tenkt mye over at man ikke kan ha det vinterstid. Opp til hver enkelt.

      Fin ny header!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg