BLI MED INN I KJØLESKAPET VÅRT

Beklager for at det har vært litt stille her, formen er som sagt ikke helt på topp om dagen og da blir andre ting enn bloggen prioritert. I dag derimot er formen noe bedre og jeg stod opp sammen med Andreas. Siden det er så gøy å se hva andre har i kjøleskapet (elsker slike blogginnlegg haha) og siden jeg har handlet i dag tenkte jeg dere kunne få ta en titt i vårt kjøleskap. Vi har i tillegg mat i fryseren og i matskapet altså, men det kommer det ikke bilder av nå. Ellers i dag har jeg vært en tur på trening sammen med Nora og nå står jeg egentlig på farten for å dra til Nora sammen med Marte. Det blir en koselig kveld! <3

Jeg krysser fingrene for at formen er fin nok i morgen til å ta noen bilder med kameraet, for det har jeg skikkelig lyst til! Og antrekksbilder, jeg har så mye inspirasjon i klesveien om dagen haha. Dere får følge med og enn så lenge blir det noen mobilbilder av kjøleskapet vårt. Jeg må legge til at det varierer veldig hva vi har i kjøleskapet altså, men akkurat nå var det dette her. Vanligvis er det litt større variasjon mellom typisk sunn mat og annen mat.

I den aller øverste hylla står det nå dijon sennep, tacosaus, curry paste og en liten skål med løse hvitløksfedd i. I hylla under ligger litt forskjellig som er Andreas sitt, blant annet brunost, skinke, gulost og smør. Øverst i døren står det litt forskjellige flasker med ketchup (tre forskjellige faktisk haha) og to hotsauce. I den nederste hylla står det en brus, appelsinjuice, plantemelk og to flasker med saft.

I den nederste hylla har jeg egg, proteinbar, kesam, gresk yoghurt, cottage cheese, ost, en monster energidrikke, eplesyltetøy, næringsdrikke og epler. Jeg elsker å oppbevare frukten i kjøleskapet, da smaker den såååå mye bedre!!

I grønnskapsskuffen ligger det blant annet: gulrøtter, hvitløk, chili, løk, paprika, sopp, brokkoli, kinakål og søtpotet. Nederst, ved siden av grønnsaksskuffen ligger det frukt og akkurat nå er det klementiner og pærer.

 

Hvilke ting MÅ du alltid ha i kjøleskapet?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Åååh, liker slike innlegg selv!
      Vi har som oftest alltid smør, egg, ost, syltetøy og rømme/kesam i kjøleksapet. Gjerne løk, hvitløk og chili også! Alltid brød i fryseren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg