BLOMSTERPIKEN – PORTRETTER

Da Mona Marlene var på besøk hos meg på lørdag måtte jeg nesten gripe sjansen å ta noen bilder av henne. Jeg er utrolig glad i å ta portretter og har virkelig savnet å ta noen ordentlige. Mona Marlene er jo i tillegg utrolig vakker og fotogen, så det gjør det ekstra gøy å fotografere henne. Jeg har jo tatt bilder av de ansatte til veggen her på avdelingen i det siste (de som var fra før var helt grusomme hehe, så jeg fikk igjennom at jeg skulle få lov til å ta nye), men der skal jo alle bildene bli ganske like, så jeg fikk ikke brukt kreativiteten min noe særlig. Derfor var det midt i blinken å kunne ta noen litt kreative bilder av Mona Marlene.

 

Hvis det er noen av dere som bor i Oslo og vil bli fotografert i nærmeste fremtid må dere forresten bare skrike ut, så kan jeg se hva vi kan få til! Alltids gøy å ta bilder av nye mennesker og møte nye mennesker. Da kan dere enten kommentere under innlegget her, kontakte med på Facebook eller sende en mail til [email protected] som da er mailen min.

 

 

Hvordan synes du at bildene ble?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. kjempefine:-) Hadde eg budd nærmere skulle du gjerne fått hjulpe meg med å tatt fine bileter, du er flink👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg