Bohemian Scrunchie #3

Her om dagen trengte jeg et lite venteprosjekt da garnet til septembergenseren har ligget i koronakarantene på verandaen på RASP. Det var med stor glede at vi endelig fikk lov til å gå til garnbutikken, dog ikke inn og jeg måtte betale med vipps, men likevel. Deretter måtte garnet ligge ute i karantene i tre dager. Jeg kjøpte garn i en nyyydelig grønnfarge som jeg gleder meg til å vise dere! Septembergenseren har en vanskelighetsgrad på 5/5, så jeg håper jeg klarer å strikke den. Det er i tillegg patentstrikk og det har jeg aldri strikket før.

Nå skrev jeg meg litt bort gitt.. men tilbake til venteprosjektet mitt: en scrunchie! Den er strikket rundt et vanlig hårstrikk, noe som var litt knotete. Heldigvis så gikk det greit og på bare noen timer hadde jeg et søtt hårstrikk. Dette er perfekt å bruke restegarn til, så det blir nok mange flere etterhvert! Jeg strikket også ett samme dagen som jeg dro fra RASP og ble ferdig med det på bussen hjem, men så klarte jeg å miste det der..

 

 

 

 

 

ps: det kommer en konkurranse i kveld, så følg med!

 

Hva synes dere?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg