BØKESKOGEN OG GLEDELIG GJENSYN!

God kveld! I dag har jeg hatt en veldig fin dag! Her hjemme stod jeg opp veldig tidlig, lagde Chana masala som Andreas kunne ta med seg til lunsj, jeg tok en del bilder, gjorde litt husarbeid og klokken halv to gikk jeg til Bøkeskogen for å møte Nora. Det var sååå fint å se henne igjen! Vi gikk en tur sammen i Bøkeskogen, tok noen bilder og skravlet en hel del. Effektiv dag, med andre ord! Så gjør dere klar for et skikkelig bildedryss fra turen vår! Etter turen gikk jeg for å møte Andreas og så gikk vi hjem sammen. Jeg synes det er så koselig å gå tur og snakke av en eller annen grunn?

 

 

For en liten stund siden ringte Anniken og lurte på om jeg ville bli med å lufte Keon og det ville jeg selvfølgelig! Så da hentet hun meg og så fikk vi ruslet en runde rundt ved vannet og Tollerodden. Nå er jeg så frekk at jeg skriver dette blogginnlegget mens Anniken sitter ved siden av hehe. Så jeg får nesten slutte å skrive nå, for nå skal vi ned for å pakke. Det er jo under 12 timer til vi drar og jeg gleder meg skikkelig!

 

 

PS: jeg lager ikke et eget innlegg denne uken om det, men om dere har noen spørsmål må dere bare stille meg de her, så svarer jeg på lørdag:) Spørsmål fra forrige uke svarer jeg også på denne uken.

 

Hvordan har din dag vært i dag?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Du har tidligere nevnt at du tar på deg fotooppdrag, er dette noe du tar betalt for eller bare gjør for gøy?😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg