BOTANISK HAGE + ANTREKK

Det blir et ganske så sent siste innlegg fra meg i kveld, men jeg kunne ikke dy meg med å legge igjen noen ord til dere. For i kveld har jeg nemlig hatt det veldig hyggelig! Jeg ble hentet av ei venninne utenfor her etterhviletid etter middag og så bar turen til botanisk hage. Jeg har jo aldri før vært der, så jeg var ganske så spent og wow, det var så himla fint og vakkert der! Dit må jeg så absolutt igjen en gang. Hvis du ikke har vært der så anbefaler jeg det på det sterkeste.

Vi tuslet litt rundt og tok en del bilder, eller rettere sagt: hun tok en del bilder av meg. Veldig greit med en ivrig fotograf som i tillegg er utrolig dyktig. Bildene som ble tatt får dere se litt utover uken, men enn så lenge får dere se hva jeg hadde på meg i dag. Vi var også innom en butikk hvor jeg kjøpte meg en brus. Dette var faktisk en planlagt utfordring på forhånd: å klare å kjøpe brus i en butikk uten å kjøpe noe annet. Jeg stod med glans, så det var ganske så grei følelse!

To timer gikk fort og plutselig var jeg tilbake på avdelingen igjen. Kveldsmaten i dag var faktisk litt annerledes enn det har vært tidligere, da det ble bestemt på behandlingsmøtet mitt i dag at jeg skal få støtte til servering, men prøve å sitte alene på bordet og spise til kvelds og til frokost. Jeg trengte litt støtte etterhvert, men jeg gjorde en ganske så god innsats. Nå derimot, nå skal jeg se ferdig Paradise Hotel før jeg sovner. God natt!

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så koselig! 🙂
      Sist jeg var i botanisk hage var med barneskolen, syns ikke det var like flott da som nå, for å si det sånn.. haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg