BRUKKET KORT + UT PÅ TUR ALDRI SUR

Dere som følger meg på instagram (@eliseamandan) fikk kanskje med dere at SD-kortet mitt har brukket i to? Nå har jeg endevendt huset på let etter et ekstra og det er ikke å finne. Heldigvis fikk jeg tips fra flere av dere at flere butikker har pick up point hvis man bestiller på nett, så jeg får forhåpentligvis ordnet meg et nytt i morgen. Jeg er bare litt bekymret for at en del av kortet har knekt i MacBook’en, så jeg krysser virkelig fingrene for at det ikke er tilfellet. Siden jeg ikke har noe minnekort har jeg heller ikke fått brukt kameraet mitt, så bildene de siste dagene har jeg måtte ta med mobilen. Heldigvis er det mye bedre kvalitet på mobilbilder enn det var da jeg var ung hehe.

Siden treningssentrene er stengt har jeg blitt flinkere til å bruke naturen mer. Jeg har bestandig gått en del turer, men det har ofte blitt på asfalten med mindre jeg har avtalt med noen å gå tur sammen. Nå er jeg derimot mye flinkere til å faktisk ta turen jeg går hver dag i en skog eller et annet fint område. Det er noe med det å gå helt i sin egen verden, gjerne med musikk på øret også. I dag gikk turen til sentrum med Andreas hvor vi satte oss litt ned med en kopp kaffe, men på fredag ble det tur i skogen og bildene ser dere under her.

 

 

 

 

 

 

Liker du best å gå tur i byen eller i skogen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg