BRYLLYPET VÅRT GJENNOM TLF

Enda et innlegg om bryllupet, men denne gangen en del bilder fra dagen som har blitt tatt med mobil! Åh, jeg sitter og ser på bilder fra denne dagen igjen og igjen! Jeg er så glad for at det ble tatt en del bilder som vi kan ha som minner. Middagsmaten derimot glemte jeg helt å ta bilde av da den ble satt frem og kakebordet har dere jo fått se tidligere. Derfor kommer det ikke noe bilde av selve maten, noe som er litt synd.

Jeg har ikke helt kontroll på hvem som har tatt hvilke bilder, men sånn får det nesten være hehe. Vi vurderte litt å ha engangskameraer på bordene, men valgte å droppe det. Jeg tenker uansett å lage et fotoalbum med bilder fra dagen, både de som er tatt med kamera og noen av de som er tatt med mobil. Det er et eller annet med bilder i fysisk form, det er mye hyggeligere å se gjennom dem da. Er dere ikke enig?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så det ikke hyggelig ut?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg