VEKTOPPGANG + BUKSER FRA GUTTEAVDELINGEN

Er ikke disse buksene bare helt rååå? De er faktisk fra gutteavdelingen og jeg elsker å titte innom der! Nå skal det sies at akkurat denne buksen kommer fra klesskapet til Mona da (men hun kjøpte den altså på gutteavdelingen). Jeg synes det er så synd at mange kvier seg til å se på klær i avdelingen for det motsatte kjønn i klesbutikker, for det er så mye fint! Jeg får min del gir full f i om klærne jeg skal kjøpe er ment for å være for gutter, menn, damer eller jenter. Så lenge det er fint og så lenge det passer bryr jeg meg ikke om akkurat det.

Da jeg var hos Mona i helgen fikk jeg faktisk en god del bukser av henne. Noe som passet perfekt siden så og si ingen av mine bukser passer lengre siden jeg har gått opp så himla mye i vekt de siste månedene… Det er tøft nok å håndtere all vektoppgangen fra før av og det at klærne ikke passer lenger gjør det jo enda vanskeligere igjen. Jeg har i tillegg veldig pærefasong så dermed legger så og si alle kiloene seg på nedenfor midja mi. Midja mi og kroppen min over midja er jo lik uansett vekt omtrent. Det positive med det er at alle overdeler og alle kjoler/skjørt som er løse fra nedenfor livet passer uavhengig av hva slags vekt jeg har. Det negative er jo at bukser blir et stoooort problem.

   

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg