BULLET JORUNAL SEPTEMBER

Hei og hopp! Dere fikk jo se fremgangsmåten til september i min bullet journal tidligere, men nå tenkte jeg å vise dere noen bilder av hvordan denne månedens tema ble. Siden vi går inn i den første høst-måneden så falt valget på høst, eller blader om man vil være helt nøyaktig. Jeg ble mest fornøyd med alle de siste sidene, men slik blir det omtrent alltid haha. Denne gangen dropper jeg å skrive under hvert eneste bilde da jeg har såpass mye å tenke på i dag at jeg rett og slett ikke har overskudd til å prioritere det. Håper dere liker innlegget! Hva temaet blir neste måned får dere nesten bare vente og se!

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du månedens tema ble?

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg