BULLET JOURNAL APRIL | BUNNY AND FLOWERS

God onsdag, dere! Jeg har fått noen spørsmål om jeg kan vise leiligheten og det kan jeg så klart, men jeg tenkte å vente til jeg har fått på plass spisebord. Spisebordet vi hadde var dessverre alt for stort til at det passer inn i min lille leilighet/hybel, så det kunne jeg ikke ta med meg. Til og med stolene var for brede til å kunne få plass rundt et lite spisebord og spesielt det er skikkelig irriterende, da jeg liker de spisestolene veldig godt. Jeg har iallfall fått bestilt bord og stoler i dag, så da er det bare å vente på at det kommer. Jeg krysser fingrene for at det ikke tar så alt for lang tid, da det ikke er noe særlig å sitte på gulvet og bruke salongbordet når jeg spiser.

Månedens BuJo hadde jeg liksom planer om å få ut tidligere, men så ble bloggen så nedprioritert de siste ukene at det kommer nå. Denne måneden ble det et påsketema med kaniner og påskeliljer og jeg er egentlig sånn greit fornøyd med det. Ikke sånn superspennende, men det ble koselig, om det går an å si. Selve ukesoppsettet har hatt samme mal i noen måneder nå og det er rett og slett fordi dette funker veldig fint for meg og hva jeg trenger at BuJo’en dekker, så da blir det heller litt variasjon av pynten rundt selve oppsettet de forskjellige månedene.

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg