BULLET JOURNAL APRIL | HELLO SPRING

Hei dere! Jeg håper påskehelgen deres har vært fin så langt og at den fortsetter å være det. Det er litt rart å ikke ha vært noe på hytta i påska, men det kommer da en påske neste år også. I dag har Therese og jeg gått en tur i Bøkeskogen i skikkelig vind. Heldigvis hadde jeg kledd meg godt, så jeg slapp å fryse. Nå skal jeg snart i et møte over nett og så har jeg faktisk ingen planer resten av kvelden utenom å se en film sammen med Andreas. Jeg tror det blir en fin kveld, jeg!

Månedens BuJo fikk et vårlig tema og jeg ble faktisk ganske fornøyd med denne måneden, til tross for at jeg kunne øvd meg litt mer på en “hul” skrifttype hehe. Det ble også en del gult siden det tross alt var påskeaften denne måneden, selv om den er over alt. Neste måned vurderer jeg faktisk 17.mai tema, men jeg er litt i tvil.. Jeg får tenke på det!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om månedens BuJo?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg