BULLET JOURNAL AUGUST | BIRTHDAY THEME

Nå måned betyr et nytt tema i min bullet journal! Jeg ba dere jo om å gjette forrige måned hva august sitt tema skulle bli og svaret er altså… bursdag! Fordi jeg har nemlig bursdag i august og dermed passet jo et slikt tema helt perfekt, eller hva? Det som også er så kjekt med at jeg nå har en personlig almanakk er at den brukes til avtaler, mens min bullet journal kun trenges å brukes til gjøremål. Slik får jeg mye bedre oversikt over begge deler, så det er jo perfekt for en som er så planleggingsavhengig som meg haha!!

Denne gangen valgte jeg å bruke svart tusj (som jeg alltid gjør) og vanlige fargeblyanter til å fargelegge med. Som alltid ble det også brukt viskelær, blyant og linjal. Men ingen mønster ble valgt denne gangen og alt er faktisk tegnet på frihånd. Det ble noen litt merkelige ballonger, men det er vel litt av sjarmen ved tegning på frihånd, eller hva?

Dobbelforsiden ser da altså slik ut! En hel side dedikert til å skrive “happy 23rd b-day” og en side dedikert til en månedsforside. På månedsforsiden ser dere en girlander hvor det står august i, mange ballonger og en liten kalender hvor jeg får oversikt over ukene denne måneden.

Her ser dere kalenderen litt bedre og hvordan jeg har lagt den opp. Fargene jeg har brukt denne måneden er foresten gul, oransje, rosa, blå og grønn.

Denne måneden finner man også en side hvor jeg har satt opp mål for august, her er da målene skrevet inni ballongene. På den neste siden finnes det en mood tracker hvor det tegnet gilendere hvor hver trekant symboliserer en dag (det står dato i) og ballongene nederst viser hvilken farge jeg skal fargelegge ettersom hvordan dagen har vært.

Neste dobbelside er satt av til forslag jeg kommer opp med til blogg og til YT. Her rabler jeg altså ned temaer eller stikkord etterhvert som jeg kommer på dem. Dette er veldig kjekt siden jeg blogger hver dag og må finne på nye ting å skrive om hele tiden. 

Resten av sidene er satt av til ukeskalendere hvor jeg kan skrive inn gjøremål for dagen, noe jeg er veldig avhengig av haha. Girlanderet nederst står det “week” i og hvilken uke vi er i. Ballongene forteller hvilken dag og hvilken dato det er. Alle ukeskalenderne ser helt like ut, så jeg valgte å kun vise en side.

 

 

Hva synes du om månedens bullet journal? Har du noen forslag til hvilket tema jeg burde ha i september?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg