BULLET JOURNAL AUGUST | HAPPY BIRTHDAY

Månedens tema har jeg ikke lagt så mye tid eller kreativitet i, jeg trengte egentlig bare å få opp noe for å planlegge dagene mine. Motivasjonen for å lage BuJo har vært litt laber i det siste, samtidig som jeg fortsatt liker (og trenger) å bruke den. Dermed gjorde jeg det enkelt denne måneden med en enkel forside og deretter helt like ukessider som ikke tok for lang tid å tegne opp.

Det er ganske uvant med en så liten BuJo, samtidig er det svært praktisk da den er lett å ta med seg over alt. Månedens tema ble bursdag og det er rett og slett fordi jeg har bursdag i august. Sist vi var ute trodde faktisk dørvakten at jeg var 19 år hehe, så jeg holder meg godt kan man vel si. For ordens skyld: jeg fyller 25 år om noen dager.

 

 

 

 

Hva synes du om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg