BULLET JOURNAL DECEMBER | MERRY CHRISTMAS

Jeg kan faktisk ikke fatte at det alt er desember om 2 dager!? Altså, hvor i all verden ble tiden av? Nå er jo snøen her også, så jeg krysser fingrende for at julestemningen snart kommer snikende (eller helst veldig fort med et smell). På onsdag skal jeg pynte til jul og jeg gleder meg virkelig til å sette opp juletreet! Ikke bare er det fint, men det lyser opp stuen vår så fint. Juletreet vi har fikk vi av besteforeldrene mine da de kjøpte seg nytt for en del år siden og det treet vi nå har kjøpte de da jeg var liten, derfor har jeg faktisk vokst opp med det treet og det er så koselig!

Endelig fikk jeg også ræva mi i gir og lagde en ny måned i min bullet journal for noen dager siden. Før elsket jeg å drive med det, men det siste året har det vært mer strev enn kos. Jeg liker veldig godt å kunne skrive ned og planlegge, mye bedre enn å ha planer og gjøremål på mobil, men det er bare det å tegne opp alt da.. det tar tid, det. Denne måneden ble ikke så fint, men helt ærlig bryr jeg meg ikke så mye, for jeg trenger bare et sted å kunne planlegge og få oversikt. Jeg føler også at jeg har brukt opp alle idéene mine, siden jeg har holdt på med dette en stund.

 

 

 

 

 

 

 

Driver du med BuJo?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg