BULLET JOURNAL DESEMBER | KRANS OG ROGNEBÆR

Heihei dere! Nå nærmer desember seg med stormskritt og jeg er klar! Eller, så klar som man får blitt. Til og med alle julegavene er straks i boks, men nå begynte jeg tross alt ganske tidlig. Fremfor å stresskjøpe ting i desember liker jeg å bruke god tid og prøve å finne noe som virkelig faller i smak hos den enkelte. Jeg synes det er sååå koselig å gi gaver! Flere her som synes førjulstiden er fin forresten? Jeg vet den også kan være ganske vond og vanskelig for mange, og det kan den her også, men til tross for det så er det mange fine øyeblikk innimellom. Og de øyeblikkene tar jeg med meg. Jeg mener ikke å bagatelisere hvis noen har det vanskelig altså, for jeg vet jo at det er noen som ikke har de små fine øyeblikkene heller eller at det vonde overskygger de fine øyeblikkene totalt. Jeg sender litt ekstra styrke og gode tanker til dere <3

For en gangs skyld har jeg kommet i gang og nesten blitt ferdig med en ny måned i BuJo’en før den aktuelle måneden er i gang. Det er ikke dårlig haha. Jeg synes egentlig månedens tema ble ganske greit, det ser bare litt mer kjipt ut på bildene enn i virkeligheten. Så har jeg nå virkelig lært å ikke bruke tusj som går igjennom sidene. Det kan også hende jeg fyller inn noen ekstra sider etterhvert med andre ting denne måneden, vi får se.

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg