BULLET JOURNAL DESEMBER | THE NUTCRACKER

Lenge hadde jeg gledet meg til å begynne på temaet i desember som da altså er Nøtteknekkeren, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ble skikkelig misfornøyd med månedens bullet journal. Så lite fornøyd at jeg egentlig bare vil rive ut sidene og starte på nytt, men det er det alt for sent til nå som vi er så langt uti desember og dessuten: det er en bullet journal, det er ikke en eller annen superviktig presentasjon hvor jeg må prestere perfekt. Hensikten er jo for meg å ha noe å pusle med og ikke minst: ha noe som hjelper meg til å holde kontroll over ting og det funker den jo fint til.

Hmm… kanskje jeg også tar noen nye bilder i morgen og erstatter disse under. Hvis vi får litt dagslys for i dag er jo bare trist og grå. Ønsker dere en fin helg forresten!<3

 

 

Ukeskalenderne er vel de eneste tingene denne måneden som jeg faktisk ble fornøyd med hehe..

 

 

 

 

Har dere noe forslag til tema for januar?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg