BULLET JOURNAL FEBRUARY | COZY KNITTING

Februar har ankommet, både som dato og i min bullet journal. Månedens tema er så lite overraskende som et strikke-tema haha. Jeg driver med så mye strikking om dagen nå og skriver om så mye strikking, så da fikk jammen meg boken min også gjennomgå. Neste måneds tema derimot aner jeg ikke hva skal være og siden februar er så kort burde jeg finne ut av det snart. Noen som har noen forslag?

Forsiden ble garnnøster

Deretter kommer vi til en dobbelside: en side til en god ting som har skjedd den dagen og en side til en mood tracker. Det er litt vanskelig å se på bildet, men det er strikkagensere jeg har tegnet.

 

Ukeskalenderne er forskjellig hver uke, men har samme gjennomgående tema.

Til slutt, men ikke minst: en side til å skrive ned ideer og en side til å spore vanene mine. På vaner har jeg skrevet ned strikking, tøying, blogging og bulimi-fri.

Så det var månedens tema!

 

Forslag til tema for mars?

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Fargene på strikkeprosjektet du har i bakgrunnen på bildene her er så utrolig fine! Måtte bare si det. Du inspirerer, på flere måter.

      Så fine farger! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg