BULLET JOURNAL FEBRUARY | POLAROID

ENDELIG er det en måned hvor jeg faktisk ble fornøyd med månedens tema i min bullet journal! Litt vel treg er jeg, da jeg ikke fikk satt meg ned for å tegne opp februar før i går hehe. Jeg ble ferdig i går å tegne opp med blyant, så i dag tegnet jeg over med en svart penn, visket bort blyantstrekene og fargela litt. Det er iallfall så deilig å ha det ferdig og kunne ha litt mer oversikt over dagene. Jeg synes nemlig det er så uoversiktlig å ha planer og lignende på notater og/eller i kalenderen på mobilen. Jeg er kanskje litt gammeldags der. På videregående tok jeg også alt av notater i en skrivebok og det samme med lekser, kun innleveringer og andre store ting ble skrevet på PC. Det er noe fint med det å skrive for hånd også synes jeg og i tillegg lærer iallfall jeg bedre av det.

I kveld skal vi en tur til svigermor, så det blir nok koselig! Jeg tar nok med meg strikketøyet hehe. Akkurat nå er det kun glattstrikk, så da trenger jeg ikke noe konsentrasjon for å strikke og ikke trenger jeg å se på strikketøyet heller. Det blir litt dumt å sitte med for eksempel mønsterstrikk når man er på besøk (med mindre man er på besøk for å strikke), da det krever at man ser på strikketøyet og holder tunga rett i munnen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om månedens tema? Har dere noe forslag for tema til mars?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg