BULLET JOURNAL FEBRUARY | VALENTINES

God mandag! Denne måneden her har jeg utrolig mye på agendaen og jeg tror (jeg vet) jeg hadde gått helt i surr med mindre det hadde vært for BuJo’en min. Jeg har ting skrevet ned på notater på telefonen også altså, men det blir liksom ikke helt det samme. Jeg er litt gammeldags av meg der. Slik var jeg på videregående også, jeg skrev ned lekser, notater og øvde til prøver ved å skrive i notatbok, fremfor pc. Kun innleveringer og lignende gjorde jeg på pc. Flere som er like som meg der? Forskning viser faktisk at man lærer ting raskere om man skriver det for hånd kontra på pc, så et lite studietips der som er verdt å prøve ut! Det funker for meg, men hva som funker for dere er det jo bare dere som vet.

Uansett, vi er jo nesten en uke inn i februar og dermed også inn i en ny måned i BuJo’en. Vanligvis har jeg hatt et eller annet vintertema i februar, men nå har det vært så mye vintertema at jeg ville prøve noe nytt. Dermed gikk jeg for valentines-tema denne gangen, det er jo tross alt i februar. Jeg ble forresten skikkelig fornøyd med ukesoppsettet mitt denne måneden, sånn rent praktisk og tror dette er min favoritt så langt! Det ble ikke noen “ekstrasider” denne måneden, men det følte jeg ikke at jeg trengte heller. Slik ble februar:

(dette var egentlig forsiden, men jeg ble ikke fornøyd, så jeg lagde en ny som da altså er bilde nummer to haha)

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg