BULLET JOURNAL JANUAR | ASTROLOGI

God kveld og god helg! I kjent stil kjører jeg månedens BuJo innlegg litt uti gjeldene måned. Jeg satt faktisk akkurat og kikket tilbake på tidligere måneder i boken min og innså at jeg faktisk brukte denne gulltusjen for januar 2022 også. Temaet der var nyttår/stjerner, men til tross for det så ble januar 2022 og januar 2023 ganske forskjellige. Siden med mål skal forresten fylles inn, jeg bare valgte å ta bilder før jeg skriver ned målene da de blir personlige, så siden skal ikke stå tom altså.

Det er forresten helt sinnsykt hvor mye det har snødd de siste dagene, det er jo helt kaos ute nå! Stuevinduet vårt er i tillegg litt lite og har en veldig bred karm på utsiden, rundt en halv meter tipper jeg, så i løpet av natten ble jo den full av snø.. Dermed har vi ikke hatt spesielt mye lys inn stuevinduet i dag. Heldigvis kan vi ha åpne soveromsdører så det slipper lys inn i stuen fra det. Vi får ikke fjernet den snøen på utsiden da vi bor helt i toppen av et bygg, så da får vi bare vente på at den forsvinner av seg selv. Og husk å være forsiktige når dere ferdes ute om dagen! Det er så mange som har kjørt ut og så mange som har falt.

 

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg