BULLET JOURNAL JANUARY | FIREWORKS & GOLD

Årets første måned i min bullet journal har vært klar noen dager nå, så da er det vel på tide å la dere få se! Før januar har jeg latt en dobbelside stå tom, fordi jeg har tenkt til å lage en side for et nytt år, men det har jeg ikke helt bestemt meg ennå for hvordan jeg skal gjøre.

Utstyret jeg har brukt denne måneden har vært blyant, viskelær, svart tynn tusj, linjal og en metallic-tusj.

Hei januar, velkommen til deg!

Jeg klarte jo å se på februar da jeg tegnet inn datoer for januar, så derfor står datoene feil plassert i forhold til ukedagene haha. Sånt skjer! Etter forsiden kommer man da til denne dobbelsiden hvor jeg på en side holder oversikt over bulimifrie dager og en side er min mood-tracker. På sistenevnte fyller jeg da forskjellig inn i det aktuelle fyrverkeriet om hvordan dagen har vært.

Bla om og igjen kommer man til en dobbelside, denne gangen med en to do list (aka mål for måneden) og en for trening.

Nå er liksom ikke trening såååå aktuelt fremover akkurat, men jeg kommer til å fylle inn tøying i denne og krysser fingrene for at det hjelper meg til å bli flinkere til å tøye.

Deretter kommer det ukeskalendere på rekke og rad.

De er veldig like for alle ukene, så jeg viser dere kun ett eksempel av en uke på hvordan de ser ut.

Så der har vi altså januar! Jeg ble faktisk ganske fornøyd med denne måneden og ser frem til å bruke den videre.

Hva neste måneds tema blir derimot.. det aner jeg virkelig ikke, dermed er jeg åpen for forslag!

 

 

Hva synes du om månedens tema og har du noe forslag til tema for neste måned?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg