BULLET JOURNAL JULY | DAISIES

Egentlig liker jeg å poste disse innleggene før en nå måned begynner, men siden jeg har vært på ferie ble det litt utsatt denne gangen. Månedens tema er en nydelig blomst, nemlig tusenfryd! Helt ærlig var jeg litt usikker på om jeg skulle gå for tusenfryd-tema eller iskrem-tema, men som dere ser falt valget på tusenfryd! Jeg valgte også å bruke gul maling denne gangen, så under er det en kombinasjon av svart tusj og gul maling. Som vanlig går jeg over først med blyant, så over med tusj for så å viske bort blyantstrekene. For å male brukte jeg en q-tips, man tar hva man har, eller hva?

Forsiden ble todelt denne gangen: en side med tusenfryd og prikker og en side med “juli” og et lite sitat. Vanligvis har jeg også en oversiktskalender på denne siden, men det bortgikk denne gangen. Kanskje jeg legger til en på slutten, hvem vet? Jeg har jo plass til det da jeg ikke har begynt på august.

Ukeskalenderne ser slik ut. Beklager for litt dårlig bilde, men jeg følte ikke for å vise dere alt som stod på planen min haha. Den øverste boksen på høyre side er forresten der det står hvilken uke vi er i. Ellers ser dere jo relativt godt hvordan ukeskalenderen ser ut. Ukeskalenderne er delt opp slik at jeg har to uker etterhverandre, så de to dobbelsidene dere ser under her og så de tre siste ukene etter det.

Etter to ukeskalendere kommer en dobbeltside med et sitat og tegninger + en side hvor jeg har skrevet ned månedens mål. For å være realistisk er målene mine denne måneden å være b/p-fri minst halve måneden, holde blogg og YT oppe, bli mykere og ta mer hensyn til meg selv.

En side satt av til gode ting om dagen i dag. Denne brukes til å skrive ned stikkord om en fin ting som har hendt hver eneste dag. Neste side er da bare en liten påminnelse til meg selv. Det ble heller ingen mood tracker denne måneden, rett og slett fordi det er sommer og jeg tror ikke jeg hadde fulgt det opp da det er så mye som skjer i sommer. Så ja, slik ble altså juli!


Forresten så har jeg laget en egen kategori for bullet journal, så hvis dere vil sjekke ut hvordan tidligere måneder har vært så er det bare å klikke seg inn på den kategorien!

 

Hva tror du neste måneds tema blir? (hint: jeg har bursdag i august)
Er det det et spesielt tema dere ønsker at jeg skal lage?
Hva synes du om denne månedens tema?
 (her ble det mange spørsmål, gitt!)

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg