BULLET JOURNAL JULY | FESTIVAL

Heihei! Har dere hatt en grei start på uken? Min uke så langt har vært litt opp og ned, men det er vel ganske vanlig det! Jeg var iallfall på en hyggelig middag hos Anniken i går, så det var veldig koselig å få sett hverandre og skravlet litt! Middagen må nesten også få litt ekstra skryt altså, den var skikkelig god!! Ellers så har det jo gjort litt annet denne uken også og jeg har også en del planer resten av uken. Ting er som det pleier i grunn, med andre ord.

Denne månedens BuJo tema ble rett og slett festival. Nå har jeg jo holdt på med BuJo noen år og jeg unngår så langt det lar seg gjøre å ha samme tema to ganger. Festival har jeg faktisk ikke hatt før og det passet jo supert inn siden det har vært Stavernfestivalen denne måneden! Det har også vært litt koselig å ha en del farger, selvom jeg foretrekker litt dusere temaer. Neste måned er temaet allerede satt forresten, for det fikk N på snart 2 år velge hihi.

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg