BULLET JOURNAL JUNE | CHERRY BLOSSOM

Har dere savnet meg? Haha, neida, jeg bare tuller med dere! Jeg har jo permisjon denne helgen som alle andre helger, men jeg har nesten ikke vært hjemme. Jeg har vel omtrent bare vært hjemme når jeg har sovet, da vi har hatt veldig mange planer denne helgen. I dag derimot ser planen litt roligere ut og vi har hatt en etterlengtet rolig morgen her hjemme. Nå skal jeg straks ut for å ta noen bilder av Anni og deretter er det bare å sette snuten mot avdelingen igjen.

Ny måned betyr jo også ny BuJo-tema og jeg er litt irritert på meg selv, for disse bildene tok jeg helt i slutten av mai.. men først nå kommer temaet for juni ut. Jaja, bedre sent enn aldri, eller hva?

 

En ganske enkel, men grei forside. Det enkle er ofte det beste?

 


Ahahahah, jeg har klart å skrive “hello May” istedenfor “hello June”. Men her ser dere iallefall min tracker på blogging, bulimifrie dager og tøying. På neste side der er det en kalenderoversikt over måneden.

 

En side med er sitat og en humørsporer (dette høres så rar ut på norsk!).

 

Slik ser da ukesoversiktene ut og denne måneden er alle like.

 

Hva synes du om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg