BULLET JOURNAL JUNE | LEMONS

Hei! Jeg håper dere har hatt en fin uke! Her har den vært fylt med litt forskjellig siden sist update om hva jeg gjorde: et møte med programkomiteen på onsdag og deretter middag ute med venninner, dansing på torsdag etterfulgt av quiz, fredag var jeg egentlig bare hjemme, lørdag var det Pride-markering i Larvik med parade og i dag blir egentlig bare brukt til å lade opp til en ny uke. Det tror jeg i grunn er ganske greit, for neste uke blir ganske hektisk. Jeg krysser iallfall fingrene for fint vær, da flere av planene er lagt opp etter det!

Siden vi er i en ny måned er det jo også et nytt tema i BuJo’en min. I juni gikk jeg for et sitron-tema. Jeg har jo holdt på en god del år nå, så jeg føler at flere temaer har blitt brukt opp, da jeg ikke vil gjenta noen. Men hei, sitroner funker det! Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten en planleggingsbok eller lignende, da jeg er tidenes vimse, jeg hadde jo sikkert glemt 70% av avtalene mine eller noe haha. Jeg lagde også et ganske greit overblikk over måneden denne gangen, da det er kjekt siden det skjer så mye på sommeren.

 

Hva synes dere om månedens tema? Har dere gjort noe hyggelig denne uken?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg