BULLET JOURNAL JUNE | UNDER THE SEA

ENDELIG er jeg i gang med BuJo igjen! Jeg stresser så mye mindre av å kunne bruke denne gjennom måneden og til tross for at jeg har to-do-lister for hver dag på mobilen blir det ikke det samme. Akkurat lik var jeg på skolen også, foretrakk å skrive notater og lekser i en fysisk skrivebok fremfor PC. Jeg føler det blir mye mer oversiktlig og at jeg får bedre kontroll. Denne måneden prøvde jeg meg også på fargestifter (det er hva de heter, ikke sant) for første gang.

Men dere, FOR et vær det har vært de to siste dagene! Vi fikk til og med tatt årets første båttur i går og fy søren så herlig det var! Bare synd at været ikke ser ut til å vare. Det praktiske med det er at jeg mest sannsynlig får strikket mer. Her prøver vi iallfall å se positivt på ting hehe.

 

 

 

 

 

 

Har dere noe forslag til neste måneds tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg