BULLET JOURNAL | JUNI – FJÆR OG SOMMERFUGLER

Tenk, dette blir tredje gangen jeg deler månedens bullet journal med dere! Herlighet så fort tiden flyr, eller hva!? De to tidligere månedene har temaet vært været som da vil si paraplyer, stjerner, skyer og lignende i april og i mai var temaet rosa blomster. De tidligere månedene kan dere se under kategorien “DIY” her på bloggen min. Temaet denne måneden funderte jeg en liten stund på, men til slutt bestemte jeg meg for å gå for fjær og sommerfugler.

Forsiden består da av teksten “juni”, to sommerfugler, en fjær og kalenderoversikt over juni. Jeg pleier alltid å lage en slik kalender på forsiden da jeg synes det er veldig greit å ha litt oversikt. Som dere ser på bildet under skriver jeg også ned hvilken uke de forskjellige datoene er på, da jeg synes det er enklest å forholde seg til uke + ukedag. Dessverre er ikke resten av verden enig, de fleste foretrekker nemlig dato hehe.

Så, det neste denne måneden er ukeskalendere. Disse bruker jeg til å skrive ned planer og gjøremål for de forskjellige dagene. Alt fra møter til å huske å gå ut med søppel. Med andre ord: alt jeg skal den aktuelle dagen. Alle ukeskalenderne ser relativ like ut, men fargen der hvor det står ukedag er forskjellig alle ukene. I tillegg varierer jeg med tegning av fjær, tegning av sommerfugl og tegning av begge to.

En slik side for idéer til blogg og YT måtte jo selvfølgelig også med! Her plotter jeg inn idéer etterhvert som jeg kommer på dem og huker av om jeg velger å gjøre noe med dem. Den neste siden er satt av til månedens mål. Målene blir skrevet i den linja som går ned fra sommerfuglen. Den siste dobbelsiden blir brukt til å spore hvordan dagens humør har vært. Hver sommerfugl har en dato ved seg og en sommerfugl skal bli fargelagt hver dag. Rosa om dagen var god, gul om dagen var ok og blå om dagen var dårlig.

Så ja, dette er da hvordan juni ble!

 

Driver du med bullet journal? Liker du slike innlegg?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg