BULLET JOURNAL MARCH | DREAMCATCHER

Jeg visste egentlig ikke helt hva jeg skulle kalle temaet denne måneden, for jeg vet ikke heeeelt selv hva jeg har tegnet haha. Eller, jeg vet jo hva det er og jeg ser jo den røde tråden, jeg har bare ikke et navn til det. Jeg var litt sent ute med å ta bilder og resten av ukene er ikke ferdige ennå, derfor ble ukesoversikten litt rotete på bildet. Den er jo full av ting og en del ting har jeg også retusjert på da det ikke er alt jeg vil dele haha.

Egentlig var planen å lage en ny uke i kveld og deretter planlegge uken som kommer nå, men det får nesten bli i morgen. Jeg kjenner at i dag trenger jeg å tilbringe kvelden på sofaen med en serie på skjermen, en kopp te og strikketøyet i hendene. Jeg har også deltatt på et politisk møte over nett i dag og det gikk veldig greit:)

 

 

 

 

 

Har dere noen forslag for tema til neste måned?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg