BULLET JOURNAL MARCH | FANTASIBLOMSTER

Mars ble laget i fult hastverk og jeg ble ikke fornøyd i det hele tatt. Grunnen til hastverket er det at jeg trengte å få mars ferdig, da slutten av februar nærmet seg med stormskritt og jeg hadde egentlig ikke overskudd til å sitte timesvis å tegne. Temaet ble fantasiblomster som tok kort tid å tegne og jeg brukte vel rundt en time på å lage hele måneden. Sånn kan det gå noen ganger, men jeg håper å komme sterkere tilbake neste måned.

En av ukeskalenderne ser dere under her. Der er det altså satt av til å skrive på hver eneste ukedag, det står hvilken uke vi er i og det er en liten kalender hvor det er markert datoene for den aktuelle uken:

Denne dobbelsiden er jo veldig selvforklarende, men her skriver jeg opp mål for måneden og idéer for måneden:

Enda en ukeskalender:

Her skal jeg prøve å skrive opp en fin ting om hver dag, dette er noe jeg begynte med i forrige måned:

 

Har dere noen forslag for tema til april?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg