BULLET JOURNAL MARCH | GREEN AND GOLD

Æææ, jeg ble såååå fornøyd med månedens tema! Grønn og gull går virkelig fint sammen og plantetema slår sjeldent feil. Jeg tenkte litt på om det kanskje er bedre at jeg poster månedens BuJo i starten av hver måned? Så sant jeg er ferdig og får tatt bilder. Denne her var jo ferdig for en liten stund siden, men jeg har prioritert andre innlegg før dette. Gulltusjen min synger på sitt siste vers, noe som egentlig ikke er så rart da den vel er to år gammel nå. Heldigvis gikk det sånn halvveis!

I går fikk jeg prøvd meg litt på tåspiss igjen og det var gøy å få testet ut! Jeg kom frem til at det faktisk var syv (!!) år siden sist! Jeg måtte gi meg litt etterhvert da jeg slet veldig med smerter av å stå på flatfot og halvtå med nye sko (ironisk nok gikk oppe på tå helt fint). Jeg har hatt mye smerter i siden på foten de siste to årene rett nedenfor lilletåa, så jeg burde vel egentlig få sjekket det ut snart ehe. Uansett så var det veldig gøy å være med på en god del og ikke minst fortsatt lærerikt å se på resten! Tåspiss er noe jeg synes er skikkelig gøy og jeg håper å kunne bli litt flink i det på sikt.

Jeg var også på jentekveld hos Dina i går hvor taco og brettspill stod på agendaen, noe som var veldig koselig! Jeg har faktisk aldri sett det spillet før, men det het “Vil du vedde?” og gikk ut på at man enten fikk en fysisk eller mental utfordring og så skulle de andre vedde om man kom til å klare det. Veldig artig spill! Så det ble noen koselige timer der før Therese, Vibeke og jeg satte snuten hjemover mot Larvik igjen i 23-tiden. Nå derimot jobber jeg litt med en strikkeoppskrift, men tenkte å ta en liten pause nå og få meg litt luft. Jeg håper dere har hatt en fin uke og hvis ikke begynner en ny en heldigvis i morgen!

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg