BULLET JOURNAL MAY | FLOWERS, BLACK AND WHITE

Heihei! Nå skal jeg straks på dansing, men jeg svipper innom bloggen en liten tur først. Dette er faktisk siste vanlige danseuke for vårsesongen og det har gått så himla fort! Akkurat ballett er det noen ganger til på, da ballett er på mandager som har falt på noen helligdager som vi skal ta igjen. Så kan det nok hende at jeg melder meg på et 5-ukers sommerkurs som er en gang i uken og i slutten av juni skal jeg en uke på dancecamp, så helt over er ikke vårsesongen ennå!

Ny måned og ny BuJo som vanlig! Denne gangen gikk jeg faktisk ikke for noen farger og det er vel omtrent første gang? Jeg hadde egentlig tenkt til å fargelegge blomstene, men fant ut at det egentlig var fint som det var. Oppsettet ble også noe utenom det vanlige nå, så jeg får se hvor fornøyd eller misfornøyd jeg blir, det passet iallfall inn å ha det sånn og det tar mye kortere tid å tegne opp. Sånn her ble det iallfall!

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg