BULLET JOURNAL MAY | MUMMITROLLET

God ettermiddag! Har dere hatt en fin dag så langt? Dagen min har iallfall vært utfordrende, men samtidig veldig fin! Det gir en så god følelse å faktisk få til ting. Selvfølgelig er det en del jeg kunne ha gjort bedre, men akkurat i dag klarer jeg å fokusere på alt jeg har fått til fremfor alt jeg ikke har fått til. I tillegg til programmet her på avdelingen i dag har jeg også fått kommet meg en tur på treningssenteret og i dag stod ben på planen. Det ble en god økt og det hjalp virkelig på humøret mitt! Selvom været er grått trenger ikke dagen å bli grå. Hahah uff, den traff ikke helt, men dere tar poenget!

Ny måned er i gang og derfor er det et nytt tema i BuJo’en. Ser dere forresten en forskjell fra tidligere? Det har seg nemlig sånn at min gamle BuJo rett og slett ikke har flere sider igjen og jeg måtte derfor anskaffe meg en ny. Denne kjøpte jeg som klikk og hent da alt var stengt og susete som jeg er glemte jeg å sjekke størrelsen. Den er mindre enn den forrige og først ble jeg litt irritert på meg selv for å ha glemt å sjekke størrelsen. Det er jo mye vanskeligere å tegne og mindre plass til å skrive. Fordelen derimot er at denne er MYE lettere å ta med seg i veska om man er på farten, så en ganske positiv side av det halvveis bomkjøpet er det jo!

Slik er da størrelsen på den nye boken!

 

Og slik blir størrelsen på det jeg tegner og skriver.

 

Denne månedens tema ble altså Mummitrollet og som man kan se så har jeg ikke særlig stor erfaring med å tegne de fra Mummidalen haha. Koselig tema ble det i det minste! Forsiden ser da slik ut med en oversikt over datoer/dager/uker.

 

Etter forsiden kommer man til denne dobbelsiden. Her er det litt forskjellige tegninger, litt skrift, samt mål for måneden.

 

Her ser dere den første ukeskalenderen. Til venstre har jeg plass til å skrive inn planer for uken. De små firkantene dere ser er til å fylle ut antall b/p-runder den dagen. Til høyre skal jeg skrive ned dagens trening. Jeg trener ikke hver dag altså, men det er forskjell på hvilke dager jeg trener.

 

Enda en ukeskalender.

 

Hva synes du om Mummitrollet?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg