BULLET JOURNAL NOVEMBER | SNØKRYSTALLER

Har dere hatt en fin uke så langt? Jeg har iallfall gjort noen fine ting. I går var jeg en tur på Nordbyen sammen med Vibeke hvor vi fikk handlet inn noen nødvendigheter og senere fikk jeg besøk av Mona. Mona og jeg var en tur på spaet på Farris Bad og deretter så vi to filmer hjemme. Vi fikk også vært en tur i sentrum for å se på kostyme til henne til Halloween. For min del blir det hjemmelaget kostyme, jeg kjøpte to billige tyllduker som har blitt gjort om til et tyllskjørt. Jeg skal prøve å få vist dere kostymet når det er ferdig:)

På dagtid i dag har jeg fått gjort litt husarbeid, hentet ut en pakke og litt andre ting og ellers bare slappet av med Mona frem til hun dro. Kvelden derimot gikk til nominasjonsmøte med Larvik Venstre. Det var gøy å se variasjonen i de som ble valgt til å stå på liste og jeg vet dette blir skikkelig bra! Selv har jeg blitt valgt til Larvik Venstre sin 5. kandidat til kommunevalget, noe  jeg er beæret over. Jeg gleder meg iallfall til å legge inn en stor innsats og spesielt å jobbe for mine hjertesaker<3

Siden oktober straks er ferdig og jeg har en tendens til å poste BuJo innleggene midt i månedene tenkte jeg å være litt på forskudd denne gangen. Temaet for november ble snøkrystaller og jeg synes det ble veldig oversiktlig. Jeg skal innrømme at jeg ikke er ferdig med alle ukene, men det kommer etterhvert.

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om månedens tema?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg