BULLET JOURNAL OCTOBER | HOT AIR BALLOON

Wow, i dag har jeg vært skikkelig effektiv altså! Det er nesten så ille at jeg blir en av de som ramser opp alt som har blitt gjort, for dette er jeg fornøyd med! Sannheten er jo at dette er unntaket og det tror jeg det er for de fleste når de skriver slike skryteposter på Facebook. Ikke ta meg feil her altså, jeg synes det er supert at man kan skryte av seg selv, for det er det flere som kan bli flinkere til! Men ofte fremstiller man det som normalen, når det faktisk er unntaket. Det er helt ok å ikke ha gjort noen ting også.

En av tingene jeg derimot har gjort i dag om jeg vil nevne er at jeg har vært på posten (eller: butikken som leverer ut post da, som dessverre ikke er nærbutikken min) for å hente ut en pakke. Jeg gledet meg så mye til å komme meg hjem for å se hva det var for noe, at jeg helt glemte å faktisk handle det jeg skulle på butikken haha. Pakken bestod iallfall av så mye fint og koselig og jeg ble så rørt over innholdet at jeg ble helt på gråten. Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang, bare at Guro er alt for god! Herlighet for et herlig og fantastisk menneske jeg er heldig nok til å kjenne!

Bildene til denne månedens BuJo ble.. nei altså jeg vet ikke hva jeg skal si engang haha. Selve temaet, oppsettet og lignende synes jeg ble helt greit altså. Problemet er vel mer det at jeg tok bildene på cafe. Jeg var nemlig litt sent ute denne måneden og måtte fylle ut ukeskalenderene. I de har jeg planer og avtaler som jeg ikke trenger at hele verden skal se, så istedenfor å retusjere tok jeg like så godt bildene med en gang før jeg begynte å fylle inn.

Forsiden med luftballonger og navnet på måneden.

 

Med dette satte jeg med altså ned på cafe for å tegne nok til at jeg kunne ta bilde av det.

 

Enda et bilde av forsiden. Som dere ser prøvde jeg å gå for litt høstlige farger.

 

Kalenderoversikt for måneden + tusjfargene som blir brukt. Denne måneden ble det ikke noen humørsporer eller andre ting enn det helt nødvendige da jeg rett og slett ikke gadd. Sånn er det med den saken hehe.

 

Slik ser da ukeskalenderne ut med forskjellige farger og mønster på luftballongene ettersom hvilken uke det er. Dette er et nytt oppsett for meg og jeg krysser fingrene for at jeg ikke blir alt for forvirret haha.

 

 

Driver du med bullet journal? Har du noen forslag til tema for november?

 

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg