BULLET JOURNAL OKTOBER | HØST

Tenk at vi alt er ca midt i oktober? Jeg synes denne høsten har gått utrolig fort! Som vanlig ble det et nytt tema i BuJo’en ved månedsskiftet, jeg har bare vært litt treg (som vanlig) med å vise det frem. Jeg likte godt fargekombinasjonen jeg gikk for denne måneden, men så til min fortvilelse at tusjene gikk skikkelig igjennom etter at jeg hadde begynt å farge med de.. Sånne ting irriterer meg faktisk flaut mye, så videre skal jeg sjekke sånne ting nøye før jeg begynner hehe.

 

 

I går var Ingrid og jeg noen timer i dansestudioet forretsen, noe som var skikkelig koselig! Vi gikk gjennom litt danser til forestillingen og så lagde jeg også en dans som vi testet ut sammen blant annet. Jeg koreograferer jo så og si aldri noen danser selv, så det var gøy å teste ut litt jeg hadde tenkt på (får ikke plass til prøve ut noe hjemme). Jeg tror faktisk det kan bli ganske bra etterhvert! Vi filmet det for å huske, men jeg la også ut filmen på instagram, så den ligger der om noen vil se.

I dag har jeg derimot hatt en samtale med behandler og senere i kveld skal jeg på kino med Therese og Vibeke. Vi skal se filmen Jentetur og den ser veldig gøy ut! Jeg har faktisk fått skikkelig sansen for komedier det siste året, før likte jeg det ikke i det hele tatt. Så da er det bare for meg å huske linser eller briller etterpå, for det har jeg nemlig glemt noen ganger før på kino og det er temmelig kjipt hehe. Jeg håper dere får en så fin helg som mulig!<3

 

 

 

Jeg fant ut at jeg kan lage alle de siste ukene slik, for da tusjer jeg bare akkurat likt der det har gått igjennom hehe.

 

Hva synes dere om denne månedens tema? Og har dere noen planer denne helgen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg