BULLET JOURNAL SEPTEMBER | CACTUS & CO

Jeg har holdt på å gå fra vettet.. hverken i juli eller august har jeg fått brukt min BuJo, fordi jeg aldri fikk ræva i gir til å tegne månedene. Nå derimot, etter å ha sett meg temmelig lei på å glemme ting konstant var det på tide å finne frem tegnesaker igjen. Derfor har jeg brukt flere timer i dag på å skisse, tegne over, viske ut blyantstreker og fargelegge. Jeg er ferdig med alle de vanlige sidene + en kalenderuke. De resterende kalenderukene får jeg rett og slett ta senere, for nå skal jeg straks ut en tur.

Andreas, Sigurd og jeg skal nemlig spille frisbeegolf og jeg har et lite håp om å slå Andreas. Til vanlig har jeg ikke et kjempestort konkurranseinstinkt, men så fort det er noe mellom meg og en av mine nære.. da kan du banne på at jeg har lyst til å vinne haha.

Anyway, månedens tema ble rett og slett kaktuser og lignende. Jeg vred hjernen min skikkelig hardt for å komme opp med et tema, men der var det ikke mye å hente gitt. Derfor ble det en tur innom Pinterest hvor jeg både hentet inspirasjon, men også tok etter ting jeg så.

 

Månedens forside ble ganske enkel, men jeg ble fornøyd. Der får jeg frem tema og stil ganske tydelig.

 

Altså.. oversiktskalenderen ble så fæl at jeg bare ville rive den ut, men vet dere hva? Ikke alt blir like bra som planlagt bestandig og det er greit. På den andre siden ser dere september sin humørsporer. Dessverre har tusjen på neste side gått litt gjennom, så det ser ganske rotete ut.

 

De to neste sidene består av en side med et sitat og en side hvor jeg kan spore forskjellige ting/vaner. Det håper jeg hjelper meg til å få litt bedre oversikt:)

 

Slik ser da den ene ukeskalenderen jeg har tegnet ut. Jeg vet ikke om alle ukene blir hundre prosent like, men dere skjønner tegninga. Nå er jeg så drittlei av å tegne kaktuser og planter, så de neste ukene får jeg gjøre til helgen.

 

 

Hva synes dere om månedens tema? Forslag til tema for oktober?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg